قوانین عودت و مرجوعی کالا

 

نکته مهم: مسئولیت ما

شرکت مانو تلاش دارد با مهیا نمودن تمام زیرساخت های لازم جهت مطالعه، انتخاب و خرید کالا توسط مشتریان و مخاطبان محترم این مجموعه از یک سو و همچنین پردازش، بسته بندی و ارسال سفارشات از سوی دیگر، نیاز های مشتریان را به محصولات مختلف موجود در اسرع وقت و در کمال صحت موردی و فیزیکی مرتفع نماید. در همین راستا مجموعه مانو سعی بر تکمیل اطلاعات فنی و محتوای صفحات تمام محصولات نموده تا مخاطبان بتوانند با مطالعه و بررسی و مقایسه قطعات و لوازم ، انتخاب صحیحی داشته و نیاز خود را به صورت صحیح و دقیق خریداری نمایند. همچنین تیم انبارداری و پردازش سفارشات مانو با در نظر گرفتن تمام پارامترهای فنی و لجستیک سعی در پردازش و ارسال سفارشات دارد تا قطعات مورد نیاز مشتریان به صورت دقیق و در صحت کامل به دست آنها برسد.

با در نظر گرفتن تمامی این موارد احتمال اشتباه در خرید از سمت مشتریان و همچنین خطا در پردازش و ارسال سفارشات از سمت مانو صفر نیست و بنا بر دلایلی ممکن است مشتریان محترم قصد مرجوع کردن کالا جهت تعویض و یا عودت آن داشته باشند. در این شرایط قوانین و پارامترهایی در نظر گرفته شده است که مطابق با این قوانین امکان مرجوع نمودن کالا جهت تعویض و یا عودت وجود خواهد داشت و خارج از این قوانین، از پذیرفتن مرجوعی کالا معذور خواهد بود.

خواهشمندیم در ابتدا  دقت نمایید که محصول مطابق با نیاز خود را بر اساس مشخصات محصول از جمله ( عکس یا نقشه ) انتخاب نمایید .

ما در ساعات اداری هر روز از ساعت 8 صبح تا 16:30 و پنج شنبه ها از ساعت 8 صبح الی 13 از طریق تماس تلفنی و یا از طریق پیام رسان ها راهنمای شما در انتخاب دقیق کالای مورد نیاز شما هستیم

سلامت ظاهری محصولات قبل از ارسال بررسی و تایید می شود. و بسته بندی ها بر اساس تجربه چندین ساله ما به بهترین صورت ممکن انجام میشود که در مسیر رسیدن به مشتری آسیب نبیند ، با این حال آسیب های احتمالی از طرف شرکت های حمل و نقل وجود دارد لذا مشتری موظف است به محض رسیدن محصول ابتدا سلامت ظاهری بسته بندی و  سلامت ظاهری محصول را چک نمایید. در صورت وجود هرگونه آسیب ظاهری قبل از اتصال محصول به دستگاه و یا هرگونه استفاده از محصول باید ما را در جریان آسیب ظاهری محصول قرار دهد.

قطعات و تجهیزات الکترونیک شامل برد ها و  سایر قطعات الکترونیک در صورت باز شدن پک یا متصل کردن به مدار بر اثر هرگونه اشتباه هر چند مختصر مثل اتصال نادرست سیم بندی دچار آسیب جدی شده که گاها در ظاهر قطعات الکترونیکی به چشم نمی آید لذا بعد از هرگونه اتصال به مدار چه از طریق سیم یا سوکت یا هر نوع اتصال الکتریکی دیگر غیر قابل مرجوع شدن میباشند .

مرجوع نمودن کالا :

 عدم انتخاب صحیح از سمت مشتری

در صورتیکه مشتریان محترم در سفارش خود به هر دلیلی دچار اشتباه شده باشند با در نظر گرفتن موارد زیر امکان مرجوع کردن قطعات وجود خواهد داشت و خارج از این شرایط به هیچ عنوان امکان عودت کالا وجود ندارد.

قطعات و لوازم خریداری شده صرفا می بایست به صورت وکیوم و عینا مشابه آنچه به دست مشتری رسیده باشند و هیچ تغییری در ظاهر آنها اتفاق نیفتاده باشد.

حداکثر ظرف مدت سه روز پس از رسیدن سفارش به دست مشتری در ابتدا با شماره های پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل فرموده و سپس با توجه به راهنمایی های همکاران اقدام به ارسال قطعات نمایید. پس از رسیدن کالا ، کارشناسان فنی قطعات و لوازم  را از لحاظ صحت و سلامت مورد بررسی قرار داده و در صورت تایید شرایط تعویض کالا و یا عودت مبلغ به شما اطلاع داده خواهد شد. لازم به ذکر است خارج از مدت زمان ذکر شده و بدون هماهنگی با پشتیبانی فروش مجموعه ، هیچ قطعه ای مرجوع نخواهد شد و در صورت ارسال بدون هماهنگی قابلیت پیگیری وجود نخواهد داشت و تمامی عواقب ارسال این قطعات بر عهده مشتری خواهد بود.

دقت فرمایید بسته بندی، جعبه، وکیوم، لوازم جانبی همراه قطعه و سایر موارد به هیچ عنوان نباید تغییری کرده باشند، در غیر اینصورت مرجوع نمودن قطعه امکان پذیر نخواهد بود.

موارد مهم :

الف) به هیچ عنوان اقدام به تعمیر و یا باز کردن قطعات نفرمایید. مواردی که افراد شخصا و بدون هماهنگی اقدام به تعمیر یا دست بردن در ساختار محصولات نموده اند به هیچ عنوان شامل تعویض یا عودت نخواهند بود.

ج) قطعات ارسالی برای مشتریان در کمال دقت و با رعایت نکات فنی مربوط به هر قطعه بسته بندی و ارسال می شوند، بنابراین در صورتیکه قطعات دچار نقص ظاهری اعم از خمش، شکستگی و … هستند، مراتب را بلافاصله اطلاع دهید تا در صورت نیاز مستندات ارسالی اعم از تصویر بسته و نحوه ی بسته بندی قطعات شما بررسی شده و در صورتیکه اشتباه و نقص از طرف فروشگاه بوده است، نحوه ی عودت کالا به اطلاع شما برسد و در غیر اینصورت سایر مراحل پیگیری نقص قطعات بررسی گردد.

د) لازم به ذکر است محصولات  ارسالی مراحل کنترل کیفی را طی نموده و صحت عملکرد انها بررسی شده است و عواقب استفاده ی غیر اصولی و غیر صحیح از محصولات بر عهده ی مشتریان می باشد و  مسئولیتی در این زمینه بر عهده ما نخواهد بود. لذا در صورت اتصال به مدار یا تغذیه، به هیچ عنوان امکان مرجوع یا تعویض قطعه وجود ندارد.

در انتها مجددا به این نکات توجه داشته باشید که:

پس از عودت کالا، تایید صحت ادعای مشتریان محترم زمان بر بوده و می بایست پس از رسیدن کالا به فروشگاه و بررسی آن ،کالای جایگزین در صورت موجود بودن برای مشتریان ارسال گردیده و یا در صورت آسیب دیدن کالا بر اثر اشتباه مشتری با هماهنگی مشتری ، همان کالا در صورتی که قابل تعمیر باشد ( با احتساب هزینه تعمیر ) رفع عیب و برگشت داده شود و در صورت عدم موجودی ، مبلغ آن عودت داده شود.

در صورت تایید ادعای مشتری مبنی بر نقص و کوتاهی از جانب ما ، هزینه های ارسال کالا بر عهده ی ما خواهد بود و در غیر اینصورت هزینه ها بر عهده مشتریان محترم است.